41 dagar kvar!

Helt sjukt vad jag ser fram emot studenten. Börjar nästan gå över styr, fast allt som har med shopping att göra har man rätt att överdriva med. Och eftersom jag låtsas att jag MÅSTE vara perfekt på studenten så måste jag ju shoppa allt som jag behöver för att se perfekt ut;) FYFAN VAD CLEVER JAG ÄÄR!! Skulle vilja lägga ut bilder på allt jag köpt till studenten men orkar inte och vill att det ska bli lite överaskning hur det kommer bli:)

Men klänningen är klar
och jackan
och skorna
och mössan
och håret
...tror det var allt

Vill ni veta en kul grej? Aa det vill ni. Mamma smet in på expert för att fixa studentskylten medan jag stod utanför med Filippa och Ebba och väntade. Men hon visste inte om hon skulle skriva klassens namn eller programmet. Expediten blev lite nervös för han tänkte ju att mamma inte kan fråga mig för att det ska bli en överaskning. "Va, mamma! har du köpt en studentskyllt? Till mig? På min student? VILKEN ÖVERASKNING!! Vem kunde ANA?". Seriöst?! Nae! Jag sa åt henne att bara skriva Tomten (klassens namn).

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0