come on baby! let's do that twist!

Idag har jag varit på ikano med mamma, elin och småtjejerna. Vi åkte dit med Orhan's bil som vi lånat, och jag LOVAR!! Vidrigaste bilen ever! jag trodde bananflugorna skulle äta upp oss innan vi kom fram. Morsan lånade alla mina pengar och köpte en massa skor och jackor. Idag har jag sett en dvärg, en blind och en grupp döva på mindre än två timmar, på tal om ABSOLUT INGENTING + att det var nån unge som hade spytt ner halva ikano, spya överallt och en stank som inte var av denna värld.
Nu på kvällen har jag betalat en 50-tals kjol som jag vunnit på tradera, ätit kyckling, kollat på en halv film och nu lyssnar jag på Baseballs och bloggar galet.
/Trollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0